Mūsų kalbų mokyklai – jau aštuoneri metai. Visą šį laiką labai stengėmės pateisinti savo mokinių lūkesčius ir suteikti jiems nuotolinio kalbų mokymosi patirtį, kuri būtų ne tik produktyvi ir naudinga, bet ir smagi. Tačiau ką apie mus mano patys besimokantys? Nusprendėme, kad laikas to paklausti ir jų, tad pasiūlėme užpildyti išsamią grįžtamojo ryšio anketą.
Štai jos rezultatai:
Klientų tikslai ir motyvacija. Dauguma mūsų klientų Šiaurės šalių kalbų mokosi darbo tikslais – ypač darbui Skandinavijoje, tačiau kai kuriems šių žinių prireikia ir dirbant Lietuvoje. Šį siekį motyvuoja ir geresnio atlyginimo galimybės. Tačiau dalis klientų skandinavų kalbų mokosi ir dėl asmeninių priežasčių, pavyzdžiui, norėdami susikalbėti su sutuoktiniu (sutuoktine) ar kitais šeimos nariais, arba tiesiog mokydamiesi naujų kalbų produktyviai leidžia laisvalaikį.
Komunikacija socialiniuose tinkluose. Mes nuolat stengiamės palaikyti ryšį su savo bendruomene socialiniuose tinkluose. Smagu, jog tai įvertina ir tuo pasinaudoja ir mūsų klientai. Daugiau nei pusė apklaustųjų mūsų komunikaciją socialiniuose tinkluose vertina ,,labai gerai”. Dauguma klientų seka „Šiaurės kryptimi” naujienas ,,Facebook” platformoje. Tačiau paaiškėjo, kad iš mūsų pusės trūksta geresnio informavimo apie nuotolinius renginius: trečdalis klientų teigia ,,nežinoję, kad tokie vyksta”.
Mokymasis online. Net 92% klientų jaučiasi patenkinti nuotoliniu mokymusi. Dauguma įvardija, jog toks būdas – patogus ir ekonomiškas (sutaupo kelionės išlaidas), taip pat džiaugiasi galėdami dar kartą perklausyti pamokos įrašą. Vis dėlto kiek daugiau nei trečdalis klientų pirmenybę teikia hibridiniam metodui – online ir kontaktinių pamokų deriniui. Nuotolinių pamokų metu naudojame Teams programą. Dauguma klientų Teams veikimą įvertino ,,gerai” arba ,,labai gerai”, tačiau kai kurie minėjo, kad ne visada pasiseka prisijungti prie programos, kartais stringa garsas.
Pamokų medžiaga ir įrankiai. Daugiau nei du trečdaliai klientų jaučiasi patenkinti „Šiaurės kryptimi” e-mokyklos platforma. Kiek įvairesnių reakcijų sulaukė klausimas apie Memrise programėlės vartojimą – dauguma klientų ja nesinaudoja arba nežino, kad tokia yra. Tačiau beveik 90% klientų papildomą pamokų medžiagą laiko ,,įdomia, aktualia ir naudinga”. Be e-mokyklos, dažniausiai naudojama papildoma medžiaga – interneto svetainės, elektroninė žiniasklaida ir muzikos bei vaizdo įrašai.
Žinių patikrinimo procesas. 75% klientų žinių patikrinimo procesą vertina ,,labai gerai”. Dauguma mano, kad patikrinimas vyko objektyviai ir jo metu jie jautėsi ramūs ir užtikrinti.
Lektoriaus darbas. 88% klientų lektoriaus darbą vertino ,,labai gerai”. Dauguma gyrė tinkamą darbo tempą, profesionalius ir draugiškus mokytojus, smagią darbo aplinką ir įdomias užduotis.